صلیبی به کام کلیسا

نبی خدا، حضرت عیسی مسیح را درست بشناسیم

صلیبی به کام کلیسا

نبی خدا، حضرت عیسی مسیح را درست بشناسیم

مشخصات بلاگ
صلیبی به کام کلیسا
نویسندگان

در کتاب مقدس در سفر پیدایش6: 5-6 می خوانیم: « و خداوند دید که شرارت انسان در زمین بسیار است و هر تصور از خیال‌های دل وی دائماً محض شرارت است. و خداوند پشیمان شد که انسان را بر زمین ساخته بود و در دل خود محزون گشت.» مشاهده می کنیم که این خدا، خدایی است که از آینده انسان بی خبر بوده و در هنگام خلقت انسان تصورش را هم نمی کرده که انسان دست به شرارت بزند یا حتی به آن فکر کند! خدا  از کرده ی خود پشیمان می شود ولی دیگر راه بازگشتی نیست. پس محزون و ناراحت می شود! خدایی که بدون علم و حکمت دست به کاری می زند سزاوار پرستش است؟

در جای دیگر در سفر پیدایش11: 5 می خوانیم: « و خداوند نزول نمود تا شهر و برجی را که بنی آدم بنا می‌کردند ملاحظه نماید» از این آیه برمی آید که: خداوند نمی دانسته بنی آدم در حال انجام چه کاری هستند و لازم بود نزول کند تا پی به کارهای انسان ها ببرد! و این نزول یعنی اینکه خدا در مکانی بالاتر از زمین قرار دارد و برای سرکشی آنجا را ترک کرده است! و آنجا آنقدر دور بوده که از آن فاصله نمی شد زمین را ببیند یا قادر به دیدن نبوده است! آیا این خدای ضعیف و نیازمند، سزاوار خدایی ست؟ کدام خدا بیشتر شایسته ی پرستش است؟ خدای قرآن یا خدای کتاب مقدس؟


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی